Buscar

Páginas

සිංහල උපසිරසත් එක්කම ෆිල්ම් බාන්න.

මේ දවස්වල කෝඩුකාරයට බ්ලොග් එක පැත්තෙවත් එන්න වෙලාවක් නෑ.කෝඩුකාරය මීට මාස පහ හයකට විතර කලින් පටන් ගත්තනෙ web designing courses එකක්.එන 17 වෙනිද ඒක ඉවර වෙනව.ඉතින් අපේ අන්තිම ප්‍රොජෙක්ට් එක විදිහට අපිට වෙබ් සයිට් එකක් හදන්න තියනව HTML වලින්.ඉතින් මේ දවස් වල නිදිමරාගෙන ඒක හදනව.ඒත් ඉතින් මම කොහොමද මගේ බ්ලොග් යාළුවො ටික අමතක කරන්නෙ.ඒක කිසා මම හිතුව කොච්චර වැඩ තිබුනත් අද බ්ලොග් එකට මොනවහරි ලියන්න ඕනෙ කියල.ආ......මට කියන්න අමතක වුනා.අර යාපනේ ට්‍රිප් එක ගැන ලියන පෝස්ට් එකේ ඉතුරු කොටස් ටික ලියන එක ඒ ට්‍රිප් එකේ ෆොටෝස් ටික හම්බවෙනකම් පොඩ්ඩක් පස්සට දාන්න වෙනව.මම කල්පනා කලේ දැන් මොකක් ගැනද ලියන්නෙ කියල.......මොනවත් කම්පනාවට එන්නෙම නෑනෙ.ආ....ඔන්න එකක් මතක් වුනා.මේකනම් ඉතින් කතාවක් එහෙම නෙමෙයි හොඳේ...
අපි කවුරුත් කැමතියිනෙ ෆිල්ම් බලන්න.ඒත් අපි ඊටත් වඩා කැමතියිනෙ සිංහල උපසිරසත් එක්කම ෆිල්ම් බලන්න.මේක ඉතින් ලංකාවනෙ.ඔන්න ඉතින් ඒක නිසා කෝඩුකාරය අද අරගෙන ආවෙ සිංහල උපසිරසත් එක්කම ෆිල්ම් බාන්න පුලුවන් සයිට් එකක් ගැන.ගොඩක් අය දන්නවත් ඇති.ඒත් ඉතින් නොදන්න අයට කියන එක අපේ යුතුකමනේ.හරි හරි....වැඩි කතා ඕන නැහැ.මෙන්න සයිට් එක.මේකෙ නම තමයි..........
බයිස්කෝප් සිංහලෙන්

පට්ට සයිට් එකක්.මමත් ෆිල්ම් බාන්නෙ මේ සයිට් එකෙන් තමයි.ගිහිල්ලම බලන්න.එහෙනම් ඊලඟ පෝස්ට් එකෙන් හම්බවෙමු................