Buscar

Páginas

කාගෙ කාගෙත් ෆොටෝ ගන්න පුළුවන් පස්සෙ....


මේ දවස් වල කප්පරකට වැඩ.ඒකයි මේ පැත්තටවත් එන්න බැරි වුනේ.......කමක් නෑ.....ඔන්න ඉතින් අමාරුවෙන් හරි මේ පැත්තට ඔලුව දාල යන්න ආව.අද අපිට හෙළ බසේ සොඳුරු ආඥාදායකයාගේ (පූජිත උඩලමත්ත සර්ගේ)Semina එකක් තිබ්බ.අටට පටන්ගන්න නියමිත වෙලා තිබුන Semina එක සිංහලයාගේ හෙළ පුරුද්දට මුල් තැන දීල අටයි හතලිස් පහට පටන් ගත්ත.ඔන්න ඉතින් දැන් Semina එක පටන් අරගෙන ටික වෙලාවක් ගියා.සර්ගෙ කටේ තියන හොඳකම නිසා සමහර වෙලාවට එයා කරන ජෝක් වලට කෙල්ලන්ගෙ මූණු රතු වෙලා කලු වෙලා යනව.ඒව එහම වෙන අතරෙ සමහර තැන්වල මල් ගස් පිටින් කැඩෙනව.ඉතින් ඔය ඔක්කොම අතරෙ මේ අහිංසක කෝඩුකාරය පැත්තකට වෙලා පාඩම අහගෙන ඉන්නව......(මොකට කියනවද?)ඔන්න ඉතින් දැන් ටික වෙලාවකට පස්සෙ පරම පිවිතුරු අවිහිංසක කෝඩුකාරයගෙ ඇහැ මට එහා පැත්තෙ හිටිය කවුදෝ මන්ද ගෑනු පරානයක් දිහාවට ගියා.ඕනකමින් බැලුව එහෙම නෙමෙයි....බැලුන....බැලිනම් මේ ඇත්ති හිනාවෙලාම ඒකිගෙ ඇස් දෙකෙන් කඳුලු බේරෙනව......ඔය අතරෙ මට පේළි දෙකක් විතර එහා පැත්තෙන් හිටපු කෙල්ලෙක් Sony Cyber shot 14mp කැම් එකක් අරගෙන ඇවිත් අත දිගඇරගෙන ෆොටෝ ගහනව.ඔන්න ඉතින් මම දැක්ක අපේ සර්ගෙ රේඩාර් එකට මේ සීන් එක අහුවෙනව.ටික වෙලාවකින් සර් කියනව......"මම මේ කියන්නෙ ඔය කැමරා කෑලි අරගෙන ඇවිත් ෆොටෝ ගහන කට්ටියටයි....ඔය කාගෙ කාගෙත් ෆොටෝ ගන්න පුළුවන් පස්සෙ.දැන් කරුණාකරල මේ පාඩමට සම්බන්ධ වෙන්න" කියල.ඒ වෙලාවෙ ඒ කෙල්ලගෙ මූන දැක්ක එකෙක් විදිහට මට ඉතින් "අනිච්චේ........දුඛ්කේ......"කියල හිතුන.මට හිතුන විදිහටනම් ඒක දැකපු අනිත් එව්වන්ටත් ඒකම හිතෙන්න ඇති.
                ඔන්න ඉතින් ඒ වෙලාවෙ අපේ කොල්ලන්ගෙ කටවල්වල තියන හොඳ කමට පිටිපස්සෙන් ලොකු හූවක් එහෙම ආවෙ නෑ හොඳේ......ඒකි එතන දියවෙලා ගියෙ නැති එක විතරයි.